نوشته شده توسط : saleh

خرید اینورتر

موج سینوسی آبی فقط برای مقایسه انجام شده است. درایو این موج سینوسی را تولید نمی کند.

توجه داشته باشید که خروجی از VFD یک شکل موج "مستطیل شکل" است. VFD خروجی سینوسی تولید نمی کند. این شکل موج مستطیلی برای سیستم توزیع عمومی منظور خوبی نیست ، اما برای موتور کاملاً مناسب است.

اگر می خواهیم فرکانس موتور را به 30 هرتز کاهش دهیم ، پس ما ترانزیستورهای خروجی اینورتر را به آرامی تغییر می دهیم. اما ، اگر فرکانس را به 30Hz کاهش دهیم ، برای حفظ نسبت V / Hz نیز باید ولتاژ را به 240V کاهش دهیم ( برای اطلاعات بیشتر در این باره به نمایش تئوری موتور VFD مراجعه کنید). اگر تنها ولتاژی که داریم 650VDC چگونه می خواهیم ولتاژ را کاهش دهیم؟

خرید اینورتر . به این اصطلاح Pulse Width Modulation یا PWM گفته می شود. تصور کنید که می توانیم با خاموش و روشن کردن شیر با سرعت زیاد فشار را در یک خط آب کنترل کنیم. اگرچه این برای سیستم های لوله کشی عملی نیست ، اما برای VFD بسیار خوب عمل می کند. توجه داشته باشید که در طول نیم چرخه اول ، ولتاژ نیمی از زمان روشن است و نیمی از زمان خاموش است. بنابراین ، ولتاژ متوسط ​​نیمی از 480 ولت یا 240 ولت است. با پالس کردن خروجی ، می توانیم به هر ولتاژ متوسطی در خروجی VFD برسیم.

خرید اینورتر

برای درک اینکه قسمتهای مختلف درایو چگونه است ، به تصاویر زیر مراجعه کنید.

چرا باید از VFD استفاده کنم؟

1 - مصرف انرژی و هزینه های انرژی را کاهش دهید

اگر برنامه ای دارید که نیازی به اجرای آن با سرعت کامل نیست ، پس می توانید با کنترل موتور با درایو فرکانس متغیر ، هزینه انرژی را کاهش دهید ، این یکی از  مزایای درایوهای فرکانس متغیر است . VFD به شما امکان می دهد سرعت تجهیزات موتور محرک را با میزان بار مورد نظر مطابقت دهید. روش دیگری برای کنترل موتور الکتریکی AC وجود ندارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

خرید اینورتر

 خرید اینورتر

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید کلید محافظ جان

ممکن است چند مورد ناخواسته از RCCB وجود داشته باشد. دلیل اصلی آن این است که هر زمان که تغییرات ناگهانی در بار الکتریکی ایجاد شود ، جریان کمی ممکن است به زمین در دستگاه های قدیمی وارد شود.

RCCB از اضافه بار فعلی محافظت نمی کند. این فقط برای محافظت از جریان زنده و جریان خنثی طراحی شده است. با این حال ، نمی توان بیش از حد جریان را تشخیص داد.

RCCB از ضربه های خنثی خط محافظت نمی کند. این عمدتا به این دلیل است که جریان موجود در آنها متعادل است. با نگه داشتن هر دو ترمینال ، جریان متعادل می شود.

اگر هادی ها به درستی در ترمینال ها پیچ نشده باشند ، RCCB از گرمازدگی که ایجاد می کند محافظت نمی کند.

خرید کلید محافظ جان .

خرید کلید محافظ جان

طبقه بندی RCCB

RCCB دو نوع است. 2 قطب RCCB و 4 قطب RCCB.
2 Pole RCCB: این مورد در صورت اتصال منبع تغذیه تک فاز که فقط دارای سیم زنده و خنثی است استفاده می شود.
4 Pole RCCB: در صورت اتصال سه فاز از منبع استفاده می شود.

امتیاز از 10 آمپر… .100 آمپر
حساسیت 30،100،300 متر آمپر

بنابراین RCCB در ایجاد حفاظت از زمان واقعی برای مدارها بسیار مهم است. به ویژه در صنایع و تجهیزات تجاری با ولتاژ بالا ، نمی توان اهمیت آن را تضعیف کرد ، زیرا به دلیل آن همیشه خطر شوک و مرگ تصادفی وجود دارد. ما در C&S Electric Wintrip RCCB ، یک محصول پیشرفته مناسب برای کاربردهای صنعتی ، مسکونی و تجاری را ارائه می دهیم. C&S RCCBs مطابق با IEC 61008 - 1 است و برای کنترل و جداسازی مدارهای الکتریکی استفاده می شود. بیش از 50 سال است که یک برند معتبر جهانی برای محصولات مدیریت انرژی است و با C&S Electric می توانید مطمئن باشید که در دستان مطمئن هستید.

خرید کلید محافظ جان

 خرید کلید محافظ جان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید کلید اتوماتیک

مقدار سفر MCCB باید با توجه به جریان کشیده شده توسط بار تنظیم شود.

ظرفیت شکست MCCB باید بیشتر از جریانهای گسل احتمالی نظری باشد.

تعمیر و نگهداری MCCB

MCCB ها تحت جریانات بالایی قرار می گیرند. بنابراین تعمیر و نگهداری MCCB ها برای عملکرد مطمئن بسیار مهم است. برخی از مراحل نگهداری در زیر بحث شده است:

خرید کلید اتوماتیک . 1. بازرسی بصری

در هنگام بازرسی بصری از MCCB ، مهم است که به دنبال تغییر شکل تماس یا ترک در پوشش یا عایق باشید. هر گونه اثر سوختگی در تماس یا پوشش باید با احتیاط درمان شود.

2. روغن کاری

برخی از MCCB ها برای اطمینان از عملکرد روان سوئیچ قطع دستی و قطعات متحرک داخلی ، به روغن کاری کافی نیاز دارند.

3. تمیز کردن

رسوبات آلودگی موجود در MCCB می تواند اجزای MCCB را خراب کند. اگر کثیفی شامل هر ماده رسانایی باشد ، ممکن است مسیری برای جریان ایجاد کند و باعث گسل داخلی شود.

خرید کلید اتوماتیک

4. تست کردن

سه آزمایش اصلی وجود دارد که به عنوان بخشی از روش نگهداری MCCB انجام می شود.

تست مقاومت عایق:

آزمایشات مربوط به MCCB باید با قطع MCCB و آزمایش عایق بین فازها و پایانه های تأمین و بار انجام شود. اگر مقاومت عایق اندازه گیری شده کمتر از مقدار مقاومت عایق توصیه شده توسط سازنده باشد ، در این صورت MCCB قادر به محافظت کافی نخواهد بود.

مقاومت در برابر تماس:

این آزمایش با آزمایش مقاومت کنتاکت های الکتریکی انجام می شود. مقدار اندازه گیری شده با مقدار مشخص شده توسط سازنده مقایسه می شود. در شرایط عملیاتی عادی ، مقاومت در برابر تماس بسیار کم است زیرا MCCB ها باید جریان عملیاتی را با حداقل تلفات از بین ببرند.

خرید کلید اتوماتیک

 خرید کلید اتوماتیک

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید کلید مینیاتوری

ویسکوزیته مایعات میزان زمانی را که برای قطع شدن شکن لازم است تعیین می کند. این برای برنامه هایی که جریان هجوم زیادی دارند مفید است. جریان مستقیم را بدون داشتن یک سفر ناخوشایند بلافاصله امکان پذیر می کند. قطع کننده های مغناطیسی به دما حساس نیستند ، و آنها را برای محیط هایی که دارای آب و هوای پویا هستند تجربه می کنند. آنها به ولتاژ حساس هستند ، بنابراین یک واحد AC نمی تواند جایگزین یک واحد DC شود. شکل 2 تصویر را نشان می دهدN11-B0-24-610-121-D3 ، یک قطع کننده مدار مغناطیسی از Carling Technologies ، در حالی که شکل 3 عملکرد داخلی را نشان می دهد.

خرید کلید مینیاتوری .

خرید کلید مینیاتوری

شکن حرارتی

حرارت شکن کمی متفاوت از قطع کننده مغناطیسی کار می کند. این شامل نوعی عنصر دو فلزی است که یکی از مخاطبین آن را به آن متصل می کند. وقتی جریان به مقدار مشخصی رسید ، نوار دو فلزی تا نقطه خم شدن و باز شدن کنتاکت ها گرم می شود تا مدار قطع شود. به طور معمول یک عایق وجود دارد که به محل خود اسلاید می کند تا تماس ها را باز نگه دارد تا زمانی که تنظیم مجدد دستی انجام شود. یکی از دشواری های این نوع بریکرها وابستگی بسیار زیاد آن به دما است. در دمای کار بالاتر ، اینها قادر به کنترل جریان کمتری خواهند بود. برعکس این امر در مورد دمای پایین صادق است ، قطع کننده ای که در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد کار می کند به جریان بیشتری نسبت به تبلیغات برای حرکت نیاز دارد. معمولاً مستنداتی برای جبران درجه حرارت محیط وجود دارد.سری W57 از TE Connectivity Potter & Brumfield Relays . اگر از یک آمپ به عنوان پایه استفاده می شد ، این نشان می دهد که درجه حرارت فعلی برای یک قطع کننده حرارتی در دما و مدل های مختلف چگونه خواهد بود. هیچ استانداردی برای این کار وجود ندارد ، بنابراین همیشه اسناد سازنده را بررسی کنید.

خرید کلید مینیاتوری

 خرید کلید مینیاتوری

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید کابل برق

پوشش محافظ

کابل های غلاف سرب وقتی مستقیم روی زمین قرار می گیرند در اثر خوردگی و الکترولیت آسیب می بینند. برای محافظت از کابل ها در برابر لایه های خوردگی مواد الیافی مانند کاغذ ، هسیان و غیره یا از پلی وینیل کلراید استفاده می شود. لایه هایی از مواد الیافی را که با ترکیب ضد آب به بیرون کابل برق پخش می شوند ، سرویس می نامند.

خرید کابل برق. زره پوش کردن : زره پوشیدن فرآیندی است که در آن لایه های سیم فولادی گالوانیزه یا دو لایه نوار فلزی روی محافظ برای محافظت از آن در برابر آسیب مکانیکی اعمال می شود. سیم های فولادی معمولاً برای زره ​​پوش استفاده می شوند زیرا دارای مقاومت طولی بالا است. از آرمورینگ برای زمین کابل نیز استفاده می شود. وقتی خطا در کابل رخ می دهد (به دلیل خرابی عایق) جریان خطا از زره پوش عبور می کند و زمین می شود.

خرید کابل برق

OverSheath

مقاومت مکانیکی را به کابل ها می دهد. این کابل را از آسیب کلی مانند رطوبت ، خوردگی ، کثیفی ، گرد و غبار و غیره محافظت می کند. از مواد گرمانرم یا ترموپلاستیک برای ساختن روی غلاف استفاده می شود.

کابل های برق اجزای اساسی هر سیستم الکتریکی هستند. انواع مختلفی از کابل ها در بازار موجود است. انتخاب اینکه کدام نوع کابل خاص باید برای اهداف خاص استفاده شود ، بر اساس عوامل مختلفی است که مهمترین آنها مشخصات فنی توابع است.

خرید کابل برق

تا آنجا که ممکن است با کابل های برق آشنایی داشته باشید ، این احتمال وجود دارد که مواردی در مورد کابل های برق وجود داشته باشد که برای شما جدید باشد. در اینجا خلاصه ای از برخی موارد در مورد کابل های برق آورده شده است:

مس همیشه رسانای بهتری از آلومینیوم نیست

 خرید کابل برق

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

 



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید مانتو مجلسی در تهران

خرید مانتو مجلسی در تهران . پانچو

پانچو پارچه ای به شکل هندسی با برش دهانه ای برای سر است. معمولاً طول آن باسن است.

مانتو چوگان

مانتو پولو مانتو بلند و دو سینه است که نوع آن بوکس است. آنها از موی شتر یا پارچه های مشابه ساخته شده اند. آنها می توانند کمربند یا نیم کمربند در پشت داشته باشند و به طور سنتی رنگ آنها برنز است.

مانتو شیرینگ

مانتوهای شیرینگ از پوست بره ، پوست گوسفند یا پوست شما ساخته می شوند. نام "برش" به فرایندی گفته می شود که عمق یکنواختی از الیاف پشم را برای احساس و نگاه یکنواخت ایجاد می کند.

خرید مانتو مجلسی در اصفهان

خرید مانتو مجلسی در اصفهان . کت را بپیچید

کتهای بسته بندی شده دارای دو صفحه با هم تداخل دارند و فاقد بسته شدن دکمه هستند ، در عوض ، کت با کمربند نرم محکم می شود. این نوع کت ها ظاهری کاملاً زنانه دارند .

کت ماکسی

این ها کت های بلندی هستند که به طور معمول به مچ پا یا درست بالای مچ پا می رسند. آنها را می توان در پارچه های مختلف ساخت. مانتوهای ماکسی به گونه ای طراحی شده اند که در زمستان های بسیار سرد پوشیده می شوند ، بنابراین معمولاً از پشم ، مخلوط پشم ، ترمه یا پایین برای ساخت مانتوهای ماکسی استفاده می شود.

کت چرمی

کت های چرمی از چرم گاو اصل ساخته شده اند و از طول آنها متنوع است. یک کت چرمی می تواند طول ران باشد ، در حالی که کت چرمی می تواند طول ران ، طول ران یا تمام طول آن باشد.

نحوه انتخاب کت زنانه

شما باید کت ها را با توجه به نوع بدن ، قد ، سبک زندگی و دما انتخاب کنید.

خرید مانتو مجلسی در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو در اصفهان و تهران

 خرید مانتو مجلسی در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

پخش عمده جوراب در تهران

پخش عمده جوراب در تهران . احساس مبهم با گرمای پخش شده و قدرت راحت کردن شما در لحظه - نه ، ما در مورد له شدن شما صحبت نمی کنیم بلکه چیزی حتی بهتر - جوراب ها!

در گوشه ای از کمد شما تنگ شده و جوراب ها بیش از آنچه مورد توجه قرار می گیرند سزاوار توجه بیشتر هستند. جوراب ها بخشی اساسی از کمد شما است که با راحتی و سبک آغشته شده است. درست مثل هر لباس مهم ، حتی جوراب ها در اندازه ها ، الگوها و پارچه های مختلف برای آقایان و خانم ها عرضه می شوند - هرکدام از مزایای خاص خود را دارند. مارک هایی مانند Soxytoes کار را بسیار خوب انجام می دهند. 

همراه با سبک ، بسیاری از خواص دیگر وجود دارد که باید قبل از خرید یک جفت جوراب مورد توجه قرار گیرند. بالشتک ، قفل شدن رطوبت و بسیاری از جنبه های دیگر جوراب ها باید مورد توجه قرار گیرند. پیو ، عشق ما به جوراب ها پیچیده شد.

پخش عمده جوراب در اصفهان

پخش عمده جوراب در اصفهان . سرمایه گذاری در شاد و سالم نگه داشتن پاها باعث می شود تا زمانی که گاوها به خانه بازگردند جوایزی کسب کنید. همه ما پوست و بدن متفاوتی داریم - پس چرا جوراب های ما یکسان هستند؟ وقت آن است که با پای خود مسئولیت پذیر شویم و با انواع مختلف جوراب آشنا شویم.

لیست خرید خود را تغییر دهید و فضای مناسبی برای جوراب های اختصاصی تهیه کنید تا نیازهای شما را برآورده کنند. وقت آن است که به پاهای خود عشق نشان دهیم.

ساکن شوید ، وقت آن است که برخی یادداشت های جدید را یادداشت کنید؛)

چرا جوراب؟

قبل از درک انواع مختلف جوراب ها و فواید آنها ، ضروری است که بدانید چرا جوراب ها مهم هستند. آنها فقط یک وسیله جانبی فانتزی نیستند که به لباس شما روحیه و شخصیت می بخشند بلکه اهداف عملی بسیاری نیز دارند.

پخش عمده جوراب در  تهران

 پخش عمده جوراب در  تهران

برای مشاهده خدمات ، ثبت سفارش و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید عمده مانتو در تهران

خرید عمده مانتو در تهران . اما وقتی کت سابقه زیادی روی پشت خود دارد ، چگونه می توانید آن را بپوشید بدون اینکه آماده رفتن به یک مهمانی لباس فانتزی یا بدتر از آن وحشت زده باشید؟ هنوز راهنمایی های کمی وجود دارد ، خصوصاً در مورد چگونگی سبک پوشیدن یک ترانشه برای زنان ، با توجه به گذشته پدرسالارانه آن. اما اینجاست که وارد شده ایم.

در مورد راهنمای نهایی یک ظاهر طراحی ما در کتهای سنگر ، بیشتر بخوانید. از طول و اندازه ، متناسب با آن تا نوع اندام ، نحوه پوشیدن مانتو در فصول گرم و نحوه استایل آن با شلوار جین یا لباس.

مبانی و اندازه

کت سنگر چه سایزی باید بپوشم؟

با توجه به تطبیق پذیری کت ترانشه ، مهم این است که سایزی را انتخاب کنید که متناسب با انواع مختلف لباس ضخیم باشد اما نسبت به لباس تابستانی نیز متناسب باشد. سایزی را انتخاب کنید که به اندازه کافی جادار باشد و بتوانید آن را روی بلوز یا بلوز بافتنی ضخیم بپوشید. شما می توانید به اندازه وفادار بمانید یا یک اندازه را انتخاب کنید. این کاملاً به اندازه سازنده بستگی دارد ، بنابراین اگر آنلاین خرید می کنید ، مطمئن شوید که راهنمای اندازه را با توجه به اندازه گیری های خود بررسی کنید.

خرید عمده مانتو در اصفهان

خرید عمده مانتو در اصفهان . هنگام استفاده از کت ترانشه برای اطمینان از تناسب مناسب ، آن را با یک بلوز گره خورده یا بلیزر هوشمند مورد علاقه خود در زیر امتحان کنید. با این روش می توانید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای لایه بندی وجود دارد. مانتوی بزرگ و بزرگ آدری ما یک سبک بی انتها است که می توان آن را روی ضخیم ترین لباس بافتنی یا بلیزر خود بپوشانید و هنوز هم بدون زحمت ظریف به نظر برسید.

خرید عمده مانتو در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو مجلسی در تهران و اصفهان

- خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان و تهران

 خرید عمده مانتو در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان . آموزش تولید ناخالص داخلی برای گروه های مختلف هدف

"اگر رهبران فقط تظاهر به رهبری کنند ، کارمندان وانمود می کنند که ...

آموزش حضوری تولید ناخالص داخلی برای افراد و گروه ها

کارمندان واجد شرایط از آسمان نمی افتند! الزامات قانونی: رهنمودهای خوب ...

آموزش تولید ناخالص داخلی بصورت آنلاین - آموزش مبتنی بر وب

زبانهای موجود در حال حاضر: آلمانی هلندی لهستانی انگلیسی روسی "Whoever stop ...

صلاحیت وسایل نقلیه ، انبارها و جعبه های حمل و نقل برای حمل و نقل دارویی

صلاحیت همه چیز به طور کامل نیز راه حل نیست! الزامات قانونی: رهنمودهای مربوط به ...

صلاحیت عملکرد (PQ) - صلاحیت های عملکرد

واجد شرایط صلاحیت باقی نمی ماند! شرایط قانونی: صلاحیت یک ...

مشاوره ، پشتیبانی و معرفی سیستم های مدیریت کیفیت

سود شما در روند کار است ، نه در درآمد! الزامات قانونی: اولین چیزی که تولید ناخالص داخلی خوب است ...

حسابرسی تولید ناخالص داخلی - مشورتی

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان . "اگر فقط از افرادی مشاوره بگیرید که هرگز تناقض ندارند ، به شما بد توصیه می شود." (لودویگ ...

حسابرسی تولید ناخالص داخلی - بررسی

اگر فقط به گواهینامه ها توجه کنید ، از موارد ضروری چشم پوشی می کنید! الزامات قانونی: تولید ناخالص داخلی ...

پشتیبانی با اعتبار سنجی فناوری اطلاعات

"اگر یک فرایند لعنتی را دیجیتالی کنید ، یک فرایند دیجیتالی لعنتی دارید!" ...

سیستم مدیریت تعاملی از ارائه دهندگان خدمات لجستیک پشتیبانی می کند ...

کریستین اسپشت در مصاحبه با Frischelogistik با موضوع لجستیک واکسن.

فعالیت واکسیناسیون علیه Covid-19 در حال انجام است ، شرایط سخت دما برای واکسن اعمال می شود. کریستین اسپشت ، مدیر عامل انستیتوی دارویی لجستیک اروپا (EIPL) ، در مصاحبه با Fresh Food Logistics در مورد نقش متخصصان تدارکات دارویی در این کار ماموت صحبت می کند.

آموزش سئو در اصفهان

 آموزش سئو در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس  . 03. وردپرس چیست؟

هنوز در مورد چه چیزی صحبت می کنیم روشن نیست؟ این ویدئو توضیح دهنده دقیقاً همان چیزی است که وردپرس چیست و چه کاری انجام می دهد ، از جمله - بسیار مهم - تفاوت بین wordpress.com و wordpress.org و اینکه کدام یک را انتخاب کنید. 

04. نحوه ایجاد وب سایت وردپرس: گام به گام

تبلیغات

اگر برای شروع ایجاد سایت خود آماده هستید ، این آموزش 24 مرحله ای نحوه انجام آن را توضیح می دهد. این نوید می دهد که "هیچ مرحله ای رد نمی شود" ، بنابراین برای مبتدیان کامل ایده آل است. توسط تایلر مور ارائه شده است و در زمان نوشتن 33 هزار پسندش به دست آورده است. 

05. راهنمای مبتدیان برای ایجاد سایت های وردپرس

همه چیزهایی را که برای شروع به کار نیاز دارید را پوشش می دهد

این راهنمای کامل برای ایجاد اولین سایت وردپرسی خود مکانی عالی برای شروع است اگر شما یک مبتدی کاملا هستید ، یا کسی با کمی تجربه به دنبال پر کردن اطلاعات دانش خود است. بخشهایی در مورد همه موارد وجود دارد ، از نام دامنه ، تا نحوه انتخاب موضوع و نکاتی برای ایمن نگه داشتن سایت وردپرس.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس  . 06. ورق تقلب وردپرس

سند مراجعه به مرجع 

این صفحه تقلب وردپرس برای توسعه دهندگانی است که می خواهند شروع به ایجاد یا سفارشی کردن قالب های وردپرس خود کنند. این از همه انواع پرونده های اصلی الگو گرفته تا کد انواع ناوبری مختلف را پوشش می دهد ، همه آنها خوب و واضح ارائه شده اند تا در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید.

07. نحوه یادگیری وردپرس در یک هفته (به صورت رایگان)

این آموزش گام به گام وردپرس برای مبتدیانی است که سعی می کنند در اوقات فراغت خود از این پلت فرم برخوردار شوند. این آشنایی با وردپرس و همچنین درک اساسی از HTML ، CSS و PHP را فرض می کند. اگر همه اینها را داشته باشید و هر روز دو یا سه ساعت رایگان داشته باشید ، این دوره فقط در عرض یک هفته شما را به یک وردپرس وردپرس تبدیل می کند .

آموزش طراحی سایت با وردپرس

 آموزش طراحی سایت با وردپرس

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

خرید باند اکتیو

خرید باند اکتیو . در حقیقت ، یک دستگاه پخش سی دی ساده با کنترل میزان صدا ایده آل ترین کار برای چنین کاری است و هرکسی که در مورد نحوه کارکرد یک دستگاه پخش سی دی سرنخی داشته باشد ، این را می داند. تمام دستگاه های پخش کننده CD پس از خواندن انتقال ، بافر FIFO را در اختیار شما قرار می دهند ، همانطور که با جنجالی که با تصحیح خطای سونی روی دیسک انجام می شود ، لازم است. در حقیقت ، یک دستگاه پخش CD تک جعبه ای سروو موتور حمل و نقل را بردارد تا داده ها را با سرعتی مناسب برای ساعت اصلی که تغذیه تبدیل DAC را پردازش می کند ، بدست آورد و باعث شود سطح لرزش فقط به کیفیت ساعت اصلی وابسته باشد ، بدون اینکه نیازی باشد برای کاهش لرزش در واقع ، دستگاه های پخش سی دی تک جعبه دارای معماری با لرزش ذاتی کمتری نسبت به راه حل های چند جعبه ای هستند.

خرید باند اکتیو

در حالی که اخیراً سر و صدای زیادی در مورد "نمونه برداری" و لوازم جانبی تبدیل نمونه به وجود آمده است ، بنابراین ما می توانیم با نرخ 24/8 کیلوهرتز یا نرخ نمونه 96 کیلوهرتز به واحدهای DAC قایق جدید خود با 24 بیت کامل از اطلاعات "ناکافی" 16 بیتی تغذیه کنیم. از 44.1 کیلوهرتز نمونه برداری شده از سی دی گرفته شده ، حقیقت این است که هر DAC مدرن ، از جمله ارزان ترین واحدی که ده سال پیش در دستگاه های پخش کننده سی دی فروخته شده ، "حداقل" 176.4 کیلوهرتز و معمولاً 352.8 کیلو هرتز نمونه نمونه "با بیش از 16 نمونه" است. بیت داده ها ، نه برای افزایش وضوح ، زیرا این کار از نظر ریاضی غیرممکن است ، اما استفاده از فیلتر بازسازی دیجیتال. در آن زمان آنها آن را "نمونه برداری بیش از حد" نامیدند.

خرید باند اکتیو

 خرید باند اکتیو

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان . توجه به "میانگین ستون جستجوهای ماهانه "و" رقابت ". کلمات کلیدی با رقابت کم ، اما حجم جستجوی زیاد ، مانند "مگس ماهی" در لیست بالا ، اگر به درستی در محتوای سایت شما هدف قرار بگیرند ، می توانند برای افزایش رتبه جستجوی ارگانیک شما کمک زیادی کنند. و فقط به دلیل وجود رقابت زیاد با تبلیغ کنندگان پولی به این معنی نیست که باید این عبارات را نادیده بگیرید. قرار دادن آنها در محتوای شما باعث افزایش ارتباط آن می شود.

فقط به یاد داشته باشید که در مورد اینکه چه عباراتی و کلماتی را از این ابزار می گیرید ، انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مفید و واضح است. قبل از قرار دادن محتوای بهینه شده در جستجو ، از مشتری یا متخصصان موضوع بخواهید محتوای بهینه شده جستجو را بررسی کنند. مطمئن باشید آنچه نوشتید دقیق و با صدایی متناسب با سایت است.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان . محتوا باید پایه و اساس طراحی باشد

وقتی اهداف نهایی یک وب سایت را بدانیم ، تصویری از محتوای مورد نیاز برای دستیابی به این اهداف به دست می آوریم. به محتوای موجود نگاهی بیندازید و ببینید آیا چیزی از دست رفته یا نامشخص است.

سازماندهی این محتوا آنچه در هر صفحه وجود دارد را اطلاع می دهد و ایجاد نقشه سایت را بسیار آسان می کند. کار با یک نقشه سایت کاملاً مشخص می تواند تیم شما را از طراحی های بی فایده و اتلاف وقت نجات دهد. شروع با داشتن محتوای ضروری و یک نقشه سایت به تیم شما کمک می کند انواع مختلف محتوا را در کنار یکدیگر قرار دهد و نحوه تعامل و پیمایش کاربران با سایت را مشاهده کند.

طراحی سایت در اصفهان

 طراحی سایت در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

منبع : karizmagp.com



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

آموزش اکسل در اصفهان

آموزش اکسل در اصفهان . 8- سلولهای خالی را به سرعت پاک کنید

برخی از داده های پیش فرض به دلایل مختلف خالی خواهند بود. اگر برای حفظ دقت ، به ویژه هنگام محاسبه مقدار متوسط ​​، باید این موارد را حذف کنید ، روش سریع این است که تمام سلولهای خالی را فیلتر کرده و با یک کلیک حذف کنید. ستونی را که می خواهید فیلتر کنید انتخاب کنید ، به Data-> Filter بروید ، پس از نشان دادن دکمه رو به پایین ، گزینه All را لغو کرده و آخرین گزینه ، Blanks را انتخاب کنید. تمام سلولهای خالی بلافاصله نشان داده می شوند. به خانه برگردید و مستقیماً حذف را کلیک کنید ، همه آنها حذف می شوند.

to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید

چقدر در زندگی خود انجام شده اید؟

اگر می خواهید دست از تلاش بردارید و زندگی را به طور کامل انجام دهید ، Lifehack یک راه حل برای شما دارد.

آموزش اکسل در اصفهان

ارزیابی کامل زندگی را انجام دهید

to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید

9. جستجوی مبهم با وایلد کارت

شما ممکن است بدانید که چگونه می توان با استفاده از میانبر Ctrl + F جستجوی سریع را فعال کرد ، اما دو کارت اصلی وجود دارد - علامت سوال و ستاره - در صفحه گسترده اکسل برای فعال کردن جستجوی مبهم. این مورد زمانی استفاده می شود که از نتیجه هدف مطمئن نباشید. سوال مارک مخفف یک شخصیت است و ستاره نشان دهنده یک یا چند شخصیت است. اگر بخواهید علامت س andال و ستاره را به عنوان یک نتیجه هدف جستجو کنید ، چه می کنید؟ فراموش نکنید که یک Wave Line در جلو اضافه کنید.

آموزش اکسل در اصفهان

 آموزش اکسل در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

آموزش اکسل در اصفهان

آموزش اکسل در اصفهان . اصطلاحات مهم

یک کتاب کار از سه صفحه کار تشکیل شده است.

کاربرگ ها با برچسب Sheet1 ، Sheet2 و Sheet3 برچسب گذاری شده اند .

هر صفحه کار اکسل از ستون ها و ردیف ها تشکیل شده است.

برای دسترسی به یک صفحه کار ، روی برگه ای که برگه # را نشان می دهد کلیک کنید .

سلول

یک صفحه کار اکسل از ستون ها و ردیف ها تشکیل شده است. در جایی که این ستون ها و ردیف ها با هم تلاقی می کنند جعبه های کوچکی به نام سلول تشکیل می دهند . سلول فعال - یا سلولی که می توان بر روی آن عمل کرد - حاشیه تاریکی را نشان می دهد. تمام سلولهای دیگر حاشیه خاکستری روشن را نشان می دهند. هر سلول یک نام دارد. نام آن از دو قسمت تشکیل شده است: حرف ستون و شماره ردیف.

آموزش اکسل در اصفهان

در تصویر زیر ، سلول C3 - که از تقاطع ستون C و ردیف 3 تشکیل شده است - حاوی حاشیه تاریک است. این سلول فعال است.

اصطلاحات مهم

هر سلول یک آدرس سلول منحصر به فرد دارد که از ستون و ردیف سلول تشکیل شده است.

سلول فعال سلولی که داده ها یا دستور شما آن را دریافت می کند.

یک مرز تاریک ، که نشانگر سلول نامیده می شود ، آن را مشخص می کند.

حرکت در اطراف صفحه کار

به چندین روش می توانید در صفحه گسترده جابجا شوید.

برای جابجایی نشانگر سلول:

برای فعال کردن هر سلول ، با موس به یک سلول اشاره کنید و کلیک کنید.

برای حرکت دادن نشانگر به یک سلول به چپ ، راست ، بالا یا پایین ، از کلیدهای جهت دار صفحه کلید استفاده کنید .

آموزش اکسل در اصفهان

 آموزش اکسل در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saleh

آموزش مترور حرفه ای

برای هر گروه میزان کامپوزیت ایجاد می شود و بنابراین آماده سازی این برآورد نسبت به روشهای دیگر به مدت طولانی نیاز دارد ، هرچند که تخمین قابل اطمینان تری است. هزینه کل یک پروژه با جمع کردن خرده ریزهای گروه ها بدست می آید.

چگونه می توان یک نقشه بردار کمیت شد

چندین راه برای تبدیل شدن به یک نقشه بردار کمیت وجود دارد. با گذراندن دوره دانشگاه یا دوره کارآموزی می توانید مدارک مورد نیاز خود را کسب کنید. اگر قبلاً تجربه مربوطه را داشته باشید ، می توانید مستقیماً از كارفرما درخواست كنید یا در محل كار آموزش دهید. شما باید گزینه ها را جستجو کنید تا بفهمید کدام گزینه مناسب شماست.  

آموزش مترور حرفه ای .

آموزش مترور حرفه ای

ممکن است به یک طرح صدور گواهینامه مهارت های ساختمانی نیاز داشته باشید  کارت (CSCS) برای کار در یک سایت ساختمانی.

طرح آموزش دانشگاه / فارغ التحصیلان

شما می توانید یک مدرک کارشناسی را در نظر سنجی کمیت یا موضوع مرتبط دیگر به پایان برسانید ، مانند:

ساخت و ساز

مهندسی سازه

مهندسی عمران

ریاضی

جغرافیا

اقتصاد

مطالعات شهری یا زمینی.

آموزش مترور حرفه ای

اگر قبلاً درجه اول نامرتبط دارید می توانید دوره تبدیل کارشناسی ارشد را به پایان برسانید. این باید توسط م Royalسسه سلطنتی نقشه برداران Chartered (RICS) و م Chartسسه ساختمانی Chartered (CIOB) معتبر شناخته شود.

شما می توانید از طریق یک طرح کارآموز فارغ التحصیل با یک شرکت ساخت و ساز یا نقشه برداری ، مدرک نقشه برداری کارشناسی ارشد را بدست آورید. دانشکده مدیریت املاک و مستغلات دوره های تحصیلات تکمیلی از راه دور را ارائه می دهد.

 آموزش مترور حرفه ای

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()