خرید عمده پارچه ژاکارد2
نوشته شده توسط : saleh

خرید عمده پارچه ژاکارد

5. ژاکارد پنبه ای

پارچه های ژاکارد پنبه ای معمولاً پیچیدگی کمتری دارند و از جمله پارچه های کم هزینه ای هستند که با استفاده از دستگاه های بافندگی ژاکارد ساخته می شوند. پارچه های ژاکارد با پنبه تا حد زیادی جایگزین منسوجات ژاکارد کتان شده است.

6. ژاکارد ابریشم

از ژاکارد ابریشمی که لوکس ترین نوع پارچه ژاکارد محسوب می شود ، معمولاً برای ساختن الگوهای پیچیده یا روکش ملیله استفاده می شود. در قرن های گذشته ، ابریشم ، الیاف اصلی مورد استفاده در ساخت نماد بود.پارچه تودوزی پارچه ای بافته شده از ژاكارد قرمز و راه راه B616

خرید عمده پارچه ژاکارد

7. ژاکارد پشمی

اگرچه از ابریشم ریزتر است ، اما معمولاً از پشم برای تهیه ملیله های ژاکارد استفاده می شود. از ژاکارد پشمی به دلیل خاصیت عایق بودن ، گاهی اوقات برای تهیه لباس های هوای سرد مانند ژاکت و دستکش نیز استفاده می شود.

8. ژاکارد مصنوعی

برخی از تولیدکنندگان ژاکارد به دلیل ارزان بودن ، استفاده از الیاف مصنوعی را به جای ابریشم ، پنبه یا پشم انتخاب کرده اند. با این وجود ژاکارد مصنوعی بی کیفیت است و کاملاً تأثیر منفی بر محیط زیست دارد.

خرید عمده پارچه ژاکارد .

از دیگر خدمات مانتو سرا ثمن پارچه ترگال میباشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده پارچه ترگال  با ما تماس بگیرید.

خرید عمده پارچه ژاکارد

9. ژاكارد بافتنی

انواع خاصی از ماشینهای بافندگی را می توان به دستگاههایی شبیه دستگاههای بافندگی ژاکارد مجهز کرد. این ماشین های بافندگی اصلاح شده پارچه های بافتنی با الگوهای پیچیده و شبیه ژاکارد تولید می کنند.

پارچه ژاکارد چگونه بر محیط تأثیر می گذارد؟

تأثیر محیطی پارچه ژاکارد بسته به نوع الیاف نساجی این پارچه متفاوت است. به عنوان مثال پارچه پنبه ای بسیار زیست تخریب پذیر است و می توان پنبه را با استفاده از فرآیندهای پایدار و ارگانیک کشت کرد. فقط می توان الیاف مصنوعی مانند پلی استر و ریون تولید کرد ، با این حال ، استفاده از مواد شیمیایی خطرناک ، سمی و الیاف مصنوعی قابل تجزیه نیستند.

 

 

برای مشاهده سایر محصولات کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: