خرید باند اکتیو
نوشته شده توسط : saleh

خرید باند اکتیو

کارایی و خروجی ...

به جای قرار دادن اجزای متقاطع غیرفعال با ضرر برای فیلتر کردن دامنه های فرکانس و مسطح کردن پاسخ درایور با تغییر سیگنال پس از تقویت کننده ، یک سیستم فعال قبل از تقویت همان وظیفه را انجام می دهد. نتیجه این کار یک سیستم کارآمدتر است ، جایی که همه چیزهایی که توسط تقویت کننده نیرو وارد می شود مستقیماً به مبدل منتقل می شود ، در حالی که مقاومت ، خازن یا سلف مانع آن نمی شود.

خرید باند اکتیو . اگرچه بخاطر داشته باشید که اگرچه سیستم بلندگو از خود کارآیی بیشتری دارد ، اما اگر بخواهید بازدهی و / یا اختلاف قابلیت خروجی را با نسبت ثابت بیان کنید ، شکست خواهید خورد. این کمی مشکل است زیرا تفاوت کارایی و متعاقباً اختلاف خروجی به کارایی هر یک از درایورها در طراحی غیرفعال ، ماهیت جبران خسارت در کراس اوور ، منحنی پاسخ رانندگان ، طیف سیگنال ، منبع تغذیه بستگی دارد. پیکربندی برای بلندگوی فعال ، ماهیت تقسیم کراس اوور در سیستم فعال ، بعلاوه مجموعه مواردی که اکنون ذهنم را فراموش کرده اند.

خرید باند اکتیو

اگر بخواهیم در مورد تفاوت کارایی سیستم فعال و غیرفعال بیانیه ای پتو و کور بدهیم ، می توان گفت که سیستم های فعال با قدرت تقویت کننده خود تقریباً دو برابر کارآمدتر از سیستم های منفعل هستند. اگر بخواهید از حداکثر سناریوی شدید (و غیر صادقانه) استفاده کنید ، می توانید یک مورد آزمایشی تنظیم کنید که یک سیستم فعال را چهار برابر موثرتر با درجه تقویت کننده داده شده به عنوان یک سیستم بلندگوی منفعل نشان دهد ، کاملاً بر اساس میزان صدای بلند قبل از اینکه آمپلی فایرها بریده شوند ، آن سیگنال خاص را پخش کنید. در واقع یک نمونه دقیق خارج از آزمایشگاه نیست ، اما برخی از این مثالها به عنوان مثال قابل استفاده است.

خرید باند اکتیو

 خرید باند اکتیو

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: